Na mocy zawartej umowy, ASBIS nabył sieć 13 stacjonarnych salonów Samsung Brand Store w Polsce. Wartość transakcji wyniosła 10 mln euro. Transakcja została sfinansowana ze środków własnych spółki. Całkowita integracja salonów Samsung Brand Store z Grupą ASBIS powinna nastąpić na przełomie roku.
Zakup sieci salonów Samsung Brand Store jest elementem strategii Grupy ASBIS tj. rozwoju sieci sklepów premium na lokalnych rynkach spółki. ASBIS ma bardzo duże doświadczenie w zarządzaniu takimi salonami światowych marek. Obecnie prowadzi 40 salonów w 14 krajach, w tym: 33 sklepy Apple Premium Reseller w 7 krajach (iSpace) oraz 7 salonów Bang & Olufsen w 4 krajach. Niedługo dołączą do tego również trzy nowe salony Bang&Olufsen w Stanach Zjednoczonych.
„Sfinalizowaliśmy już umowę z Matrix Media i staliśmy się właścicielami salonów Samsung Brand Store w Polsce. Stanowią one bardzo dobre uzupełnienie naszej oferty, czyli salonów iSpace z produktami Apple oraz salonów Bang&Olufsen, które prowadzimy w innych krajach. Obecnie trwa integracja systemów księgowych sieci salonów z naszymi systemami, które powinny zakończyć się na przełomie roku”– powiedział Serhei Kostevitch, Prezes Grupy ASBIS.
MATRIX MEDIA specjalizuje się w sprzedaży detalicznej sprzętu RTV i AGD, oferując produkty renomowanych marek w salonach stacjonarnych, jak i online. Spółka działa na rynku od 1999 roku, nieustannie rozwijając sieć sprzedaży oraz asortyment oferowanych produktów.
Disclaimer: The information contained in each press release posted on this site was factually accurate on the date it was issued. While these press releases and other materials remain on the Company's website, the Company assumes no duty to update the information to reflect subsequent developments. Consequently, readers of the press releases and other materials should not rely upon the information as current or accurate after their issuance dates.