ASBIS wprowadza Prestigio ePrice Labels oraz realizuje pierwszy projekt pilatożowy u lidera rynku w krajach Bałtyckich

Sierpień 04, 2020

KOMUNIKAT PRASOWY

ASBIS wprowadza Prestigio ePrice Labels oraz realizuje pierwszy projekt pilatożowy u lidera rynku w krajach Bałtyckich

KOMUNIKAT PRASOWY - Limassol, Cypr; Warszawa, Polska; 4 sierpnia 2020 r.

ASBISc Enterprises Plc, wiodący dystrybutor produktów IT na rosnących rynkach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki, oraz producent marek Prestigio, Canyon i Perenio, wprowadził na rynek kompleksową usługę o nazwie Prestigio ePrice Labels, czyli elektroniczne etykiety znacznie usprawniające proces zarządzania cenami w sieciach handlowych lub punktach sprzedaży. Pierwszy projekt pilotażowy wdrożenia tego rozwiązania miał miejsce na Litwie, u jednego z wiodących operatorów sklepów typu convenience i stacji paliw w krajach bałtyckich (blisko 250 punktów). Firma ta jest również szeroko znana na świecie, posiada około 16 000 sklepów typu convenience oraz stacji paliw.

Projekt pilotażowy przeszedł już etap testów klienta, a skuteczność rozwiązań Prestigio ePrice Labels została udowodniona. Otwiera to szerokie perspektywy dalszego wdrażania tego rozwiązania w innych lokalizacjach klienta.

Prestigio ePrice Labels - to rozwiązanie, które umożliwia łatwą i szybką zmianę cen, dzięki czemu wprowadzenie do sklepu nowych towarów, rozpoczęcie promocji, czy też dodanie dodatkowych informacji o towarach, takich jak opis produktu, kody QR i wiele innych, jest możliwe zdalnie i za pomocą zaledwie kilku kliknięć.

ASBIS z sukcesem zrealizował już pierwszy projekt pilotażowy wdrożenia tego produktu na Litwie, na stacjach benzynowych u jednego z liderów rynku. Wdrożenie produktu na Litwie sprostało lokalnym wymaganiom prawnym, zgodnie z którymi obowiązkowe jest wskazanie daty i godziny produkcji na metkach cenowych dla niektórych rodzajów produktów. Wdrożenie zostało przeprowadzone metodami integracyjnymi z wykorzystaniem oprogramowania ESL, co zapewniło pełne bezpieczeństwo danych i poufność informacji. Jedną z głównych zalet rozwiązania jest możliwość zdalnego zarządzania metkami, w tym za pomocą tabletów. Cały proces wdrożenia trwał 2 tygodnie i odbywał się zdalnie.

Dzięki Prestigio ePrice Labels klient ASBIS osiągnie następujące cele strategiczne:

  • zwiększenie szybkości wewnętrznych i zewnętrznych procesów pracy;
  • wzrost zysków w wyniku wzrostu obrotów;
  • optymalizacja kosztów operacyjnych;
  • ograniczenie błędów personelu oraz wzrost jego wydajności;
  • poprawa jakości obsługi klienta.

Kompleksowe rozwiązanie Prestigio obejmowało elektroniczne metki cenowe o przekątnej 4,2 cala, stacje bazowe i specjalistyczne oprogramowanie Prestigio ESL do zarządzania urządzeniami.

„ASBIS rozwija się w wielu kierunkach, również w świadczeniu usług dla biznesu. Prestigio ePrice Labels to jedne z naszych nowych rozwiązań biznesowych skierowanych do sklepów, sieci handlowych czy stacji benzynowych. Jest to kompleksowe rozwiązanie, które pozwala na zarządzanie zmianami cen w sposób szybki i zdalny. Może więc bardzo wesprzeć sieci handlowe w prowadzeniu szybkich, zmieniających się nawet co godzinę promocji. Pierwsze wdrożenie naszego rozwiązania przeprowadziliśmy u jednego z liderów w swoim sektorze w krajach bałtyckich. Wdrożenie było przeprowadzone całkowicie zdalnie w zaledwie dwa tygodnie. Jest to więc produkt nie tylko dostosowany do potrzeb handlu, ale też spełnia obecne restrykcyjne wymagania pro-zdrowotne, związane z dystansem społecznym” powiedział Siergiej Kostevitch, Dyrektor Generalny i Przewodniczący Rady Dyrektorów ASBISc Enterprises Plc.

Więcej informacji mediom udziela:

Iwona Mojsiuszko
8Sense Public Relations
Tel. +48 502 344 992
E-mail: iwona.mojsiuszko@8sensepr.pl

 

Najważniejsze informacje o ASBIS  

ASBISc Enterprises Plc jest jednym z czołowych dystrybutorów produktów branży informatycznej (IT) na rynkach wschodzących Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA): Europie Środkowo-Wschodniej, republikach nadbałtyckich, krajach byłego Związku Radzieckiego, na Bliskim Wschodzie i w Afryce Północnej, łączącym szeroki zasięg geograficzny działalności z szerokim portfolio produktów dystrybuowanych w modelu "one-stop-shop".

ASBIS Enterprises Plc ma siedzibę na Cyprze i specjalizuje się w dystrybucji sprzętu i oprogramowania komputerowego, rozwiązań mobilnych, komponentów IT i peryferiów, a także szerokiej gamy produktów informatycznych i urządzeń cyfrowych. Spółka założona została w roku 1990, prowadzi obecnie sprzedaż w 56 krajach świata.

Grupa dystrybuuje produkty wielu producentów oraz jest producentem marek: Prestigio (smartfony, tablety, pamięci zewnętrzne, urządzenia GPS i car-DVR, multiboardy, itp.), Canyon (power banki, produkty sieciowe i inne urządzenia peryferyjne) i Perenio („IoT”).

ASBIS posiada podmioty zależne w 27 krajach, zatrudnia blisko 1 800 osób i zaopatruje około 20 tysięcy klientów. W 2019 roku sprzedaż Grupy przekroczyła 1,9 mld USD.

Od października 2007 roku Spółka jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie pod symbolem ASB (ASBIS).

Więcej informacji na stronie internetowej Grupy pod adresem: www.asbis.com oraz investor.asbis.com

Disclaimer: The information contained in each press release posted on this site was factually accurate on the date it was issued. While these press releases and other materials remain on the Company's website, the Company assumes no duty to update the information to reflect subsequent developments. Consequently, readers of the press releases and other materials should not rely upon the information as current or accurate after their issuance dates.