ASBIS ZWIĘKSZA POWIERZCHNIĘ  MAGAZYNOWĄ W POLSCE

Luty 02, 2021

KOMUNIKAT PRASOWY

ASBIS ZWIĘKSZA POWIERZCHNIĘ MAGAZYNOWĄ W POLSCE

KOMUNIKAT PRASOWY - Limassol, Cypr; Warszawa, Polska; 2 lutego 2021 r.

 ASBIS Poland, spółka zależna ASBISc Enterspises Plc, wiodącego dystrybutora produktów IT na rosnących rynkach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki, oraz producenta marek Prestigio, Canyon i Perenio, w związku z dynamicznym rozwojem działalności w Polsce zwiększa powierzchnię magazynową do łącznie 2 500 m2. W zależności od dalszego rozwoju, spółka ma możliwość rozbudowania obecnej powierzchni magazynowej nawet 2-3 krotnie.

Grupa ASBIS posiada obecnie dwa główne centra dystrybucyjne, zlokalizowane w Pradze oraz w Dubaju, o łącznej powierzchni magazynowej blisko 12 100 m2. Dodatkowo ASBIS wspiera i nadzoruje działalność sieci placówek, składającej się z 31 magazynów w 27 krajach, za pośrednictwem której dostarczane są produkty do łącznie 56 krajów, w których Grupa prowadzi bezpośrednią działalność operacyjną. 

„Poprzedni rok był bardzo dobry dla całej Grupy ASBIS, same polskie operacje wzrosły w tym czasie kilkukrotnie. Chcemy dalej rozwijać się i widzimy dobre perspektywy na przyszłość, dlatego zdecydowaliśmy się na zwiększenie naszej powierzchni magazynowej. Liczymy, że ten rok będzie dla ASBIS w Polsce przynajmniej tak dobry jak poprzedni, ponieważ mamy bazę zaufanych klientów, dynamiczny i zmotywowany zespół oraz bardzo zróżnicowany portfel produktowy, który sprosta nawet najbardziej wymagającym oczekiwaniom klientów. Dysponujemy teraz bardzo nowoczesnym magazynem wysokiego składowania, co dodatkowo zwiększa nasze możliwości sprzedażowe” –powiedział Przemysław Wierzbicki, Prezes Zarządu ASBIS Poland. 

„Na początku 2019 r. ASBIS Poland pojawił się, po dłuższej przerwie, wśród 10 krajów o najwyższych przychodach i od tego czasu systematycznie pnie się w górę w tym zestawieniu. Polska jest dla nas ważnym rynkiem, dlatego jesteśmy bardzo zadowoleni z osiągnięć spółki i dopingujemy ją w dalszym rozwoju. Liczymy, że w niedalekiej przyszłości stanie się jednym z najsilniejszych graczy na krajowym rynku dystrybutorów z wartością dodaną” –powiedział Costas Tziamalis, Członek Rady Dyrektorów ASBISc Enterprises Plc.

 

Więcej informacji mediom udziela:

Iwona Mojsiuszko

8Sense Public Relations
Tel. +48 502 344 992

E-mail:iwona.mojsiuszko@8sensepr.pl

 

Najważniejsze informacje o ASBIS  

ASBISc Enterprises Plc jest jednym z czołowych dystrybutorów produktów branży informatycznej (IT) na rynkach wschodzących Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA): Europie Środkowo-Wschodniej, republikach nadbałtyckich, krajach byłego Związku Radzieckiego, na Bliskim Wschodzie i w Afryce Północnej, łączącym szeroki zasięg geograficzny działalności z szerokim portfolio produktów dystrybuowanych w modelu "one-stop-shop".

ASBIS Enterprises Plc ma siedzibę na Cyprze i specjalizuje się w dystrybucji sprzętu i oprogramowania komputerowego, rozwiązań mobilnych, komponentów IT i peryferiów, a także szerokiej gamy produktów informatycznych i urządzeń cyfrowych. Spółka założona została w roku 1990, prowadzi obecnie sprzedaż w 56 krajach świata.

Grupa dystrybuuje produkty wielu producentów oraz jest producentem marek: Prestigio (tablety, pamięci zewnętrzne, urządzenia GPS i car-DVR, multiboardy, itp.), Canyon (power banki, produkty sieciowe i inne urządzenia peryferyjne) i Perenio („IoT”).

ASBIS posiada podmioty zależne w 27 krajach, zatrudnia ponad 1 800 osób i zaopatruje około 20 tysięcy klientów. W 2019 roku sprzedaż Grupy przekroczyła 1,9 mld USD.

Od października 2007 roku Spółka jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie pod symbolem ASB (ASBIS).

Więcej informacji na stronie internetowej Grupy pod adresem: www.asbis.com oraz investor.asbis.com   

Disclaimer: The information contained in each press release posted on this site was factually accurate on the date it was issued. While these press releases and other materials remain on the Company's website, the Company assumes no duty to update the information to reflect subsequent developments. Consequently, readers of the press releases and other materials should not rely upon the information as current or accurate after their issuance dates.