BREEZY PODPISAŁ UMOWĘ Z MIMARKT – AUTORYZOWANYM SPRZEDAWCĄ XIAOMI W POLSCE

Czerwiec 13, 2023

FINANCIAL RESULTS, PRESS-RELEASE

BREEZY PODPISAŁ UMOWĘ Z MIMARKT – AUTORYZOWANYM SPRZEDAWCĄ XIAOMI W POLSCE

KOMUNIKAT PRASOWY. Limassol, Cypr; Warszawa, Polska; 13 czerwca 2023 r.

Breezy, międzynarodowy dostawca Trade-In, który jest spółką zależną notowanej na GPW ASBISc Enterprises PLC, wiodącego dystrybutora z wartością dodaną, dewelopera i dostawcy produktów, rozwiązań i usług ICT oraz IoT na rosnących rynkach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA), podpisał umowę o współpracy z MiMarkt – autoryzowaną siecią salonów Xiaomi w Polsce. W wyniku partnerstwa powstał program wymiany używanych smartfonów dowolnej marki na sprzęt marki Mi, dostępny we wszystkich sklepach MiMarkt w sześciu miastach w Polsce. Program ten będzie obsługiwany przez Breezy.

Breezy jest wiodącym dostawcą usług typu Trade-In na Ukrainie, w Kazachstanie i Gruzji. Sieć partnerów Trade-In Breezy obejmuje ponad 35 dużych i znanych w swoich krajach sieci detalicznych sprzedających sprzęt elektroniczny, którzy łącznie mają ponad 2000 sklepów. 

Współpraca z MiMarkt to debiut Breezy w Polsce po tym, jak firma ogłosiła wejście na polski rynek i uruchomienie w lutym 2023 r. swoich zakładów produkcyjnych w Raszynie pod Warszawą zajmujących 1000 m2 powierzchni. Od tego czasu firma uzyskała certyfikat ISO w trzech obszarach: w dziedzinie systemu zarządzania jakością (ISO 9001), ograniczania wpływu procesów produkcyjnych na środowisko (ISO14001) oraz systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji (ISO 27001). Kroki te umożliwiły Breezy wykorzystanie swojego doświadczenia w rozwoju Trade-In w Polsce we współpracy z wiodącymi graczami rynkowymi.

MiMarkt to autoryzowana sieć sklepów z elektroniką z produktami marki Xiaomi w Polsce. Firma od kilku lat działa na rynku nowych technologii i elektroniki użytkowej, oferując i promując technologie Xiaomi w naszym kraju.

„Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów oraz całego rynku wprowadziliśmy program odkupu smartfonów. Jest to doskonała okazja, aby bezproblemowo pozbyć się starego sprzętu, z jednoczesnym pozyskaniem części środków finansowych na nabycie nowego urządzenia. Wszystkie niezbędne informacje o tym programie klient uzyska zarówno od naszych konsultantów w salonach MiMarkt, również może zapoznać się z nimi na naszej stronie. Uważam, że program ten odniesie sukces wśród fanów Xiaomi jak i innych klientów, którzy do tej pory nie mieli okazji doświadczyć zalet tej marki” – skomentowała Magdalena Plichta, Dyrektor Sieci MiMarkt. 

Klient może od razu znaleźć koszt urządzenia w najbliższym sklepie bez uprzedniego wysyłania telefonu i czekania na wycenę. Ekspert ocenia gadżet przed klientem przez maksymalnie pięć minut. Następnie zniżkę można od razu wykorzystać na nowy zakup. 

Breezy to dynamicznie rozwijająca się firma, która ma bardzo ważną misję. W obliczu wyzwań środowiskowych uważamy, że zrównoważone podejście biznesowe jest niezbędne. W Breezy wierzymy, że firmy powinny zaprojektować architekturę dobrego wyboru, która skieruje klienta do podjęcia optymalnej decyzji, która przyniesie im nie tylko korzyści osobiste, ale też środowiskowe. Takie podejście jest najbardziej efektywne, ponieważ uwzględnia interesy wszystkich interesariuszy. Trade-In jest doskonałym przykładem takiego podejścia, w którym obie strony wygrywają. Odnosi się do dwóch głównych bolączek klientów: jak pozbyć się starego telefonu i zyskać na zakupie nowego. Jednocześnie Trade-In umożliwia detalistom zwiększenie przychodów, dzięki zwiększeniu sprzedaży wiodących produktów, sprzedaży krzyżowej oraz podniesieniu średniej wartości paragonu. Dzięki temu tysiące urządzeń nie trafią na wysypisko, ale po remoncie otrzymają drugie życie” powiedział Andrii Kosar, dyrektor generalny Breezy

Breezy to spółka, która reprezentuje zrównoważone podejście środowiskowe do produktów elektronicznych w ramach Grupy ASBIS, wiodącego dystrybutora z wartością dodaną, dewelopera i dostawcy produktów, rozwiązań i usług ICT oraz IoT na rosnących rynkach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA). W ciągu ponad 30 lat działalności ASBIS wyrósł na silną międzynarodową grupę z oddziałami w 28 krajach, zatrudniającą blisko 2500 pracowników i posiadającą około 20 000 aktywnych klientów w 60 krajach na całym świecie. 

Więcej informacji mediom udziela:

Iwona Mojsiuszko
8Sense Public Relations
Tel. +48 502 344 992
E-mail: iwona.mojsiuszko@8sensepr.pl 

O ASBIS Enterprises Plc 
ASBIS Group jest wiodącym dystrybutorem z wartością dodaną, deweloperem i dostawcą produktów, rozwiązań i usług ICT oraz IoT na rosnących rynkach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA) z lokalnymi operacjami w Europie Środkowo-Wschodniej, republikach bałtyckich, krajach byłego Związku Radzieckiego, Bliskiego Wschodu i Afryki Północnej. 

Działalność ASBIS opiera się na trzech filarach:
1. Dystrybucji sprzętu i oprogramowania komputerowego stosowanego przez klientów w biurach i ośrodkach przetwarzania danych, jak również elektroniki użytkowej poprzez:
         a.     Sieci detaliczne i sklepy internetowe
         b.     Resellerów współpracujących z małymi i średnimi przedsiębiorstwami
         c.      Bezpośrednio do dużych przedsiębiorstw.
2. Pełnym zakresie działalności w obszarze produktów najwyższej światowej klasy – od naukowej działalności badawczo-rozwojowej poprzez projektowanie i inżynierię, tworzenie oprogramowania i firmware, aż po produkcję i marketing produktów i rozwiązań IT i obsługujących internet rzeczy (IoT) pod markami własnymi
         a.     Aeno (inteligentne urządzenia domowe z sektora małego AGD).
         b.     Canyon (inteligentne zegarki, power banki, akcesoria do komputerów i urządzeń mobilnych)
         c.     Cron Robotics (budowa własnych rozwiązań w segmencie robotyki, w tym cobotów)
         d.     Lorgar (akcesoria do gier oraz przesyłania strumieniowego)
         e.     Perenio (platforma IoT, routery IoT, aplikacje i urządzenia peryferyjne dla inteligentnego biura/domu, inteligentnego zdrowia).
         f.     Prestigio (inteligentne urządzenia i akcesoria, innowacyjne rozwiązania dla biznesu i edukacji itp.)
         g.     Prestigio Solutions (innowacyjne rozwiązania technologiczne dla biznesu i segmentu edukacji)
3. Kompleksowych projektach sprzedaży rozwiązań do dużych przedsiębiorstw za pośrednictwem rozbudowanych sieci Integratorów Systemów i Resellerów Wartości Dodanej. 

ASBIS powstał w 1990 roku na Białorusi, w 1995 roku Spółka została zarejestrowana na Cyprze i od tego czasu prowadzi działalność z tego kraju. Firma posiada 2 główne centra dystrybucyjne na świecie zlokalizowane w Czechach i Zjednoczonych Emiratach Arabskich oraz 2 regionalne centra dystrybucyjne (Gruzja, RPA), filie w 28 krajach, ponad 2 200 pracowników i około 20 000 aktywnych klientów w 60 krajach na całym świecie. W 2022 roku Grupa zrealizowała sprzedaż na poziomie blisko 2,7 mld USD.

Nowości i więcej informacji można znaleźć na stronie: www.asbis.com

Disclaimer: The information contained in each press release posted on this site was factually accurate on the date it was issued. While these press releases and other materials remain on the Company's website, the Company assumes no duty to update the information to reflect subsequent developments. Consequently, readers of the press releases and other materials should not rely upon the information as current or accurate after their issuance dates.