ASBISc wzmacnia dywizję marek własnych. Spodziewany wzrost sprzedaży marek własnych zdywersyfikuje strukturę przychodów

Styczeń 25, 2010

ASBISc wzmacnia dywizję marek własnych. Spodziewany wzrost sprzedaży marek własnych zdywersyfikuje strukturę przychodów

Spółka powołała Pana Petera Edingera na stanowisko Wiceprezesa Wykonawczego ds. sprzedaży detalicznej i marketingu w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce. Będzie on odpowiedzialny za zarządzanie sprzedażą i marketingiem oraz strategię wzrostu marek własnych ASBISc – Canyon i Prestigio.

ASBISc Enterprises Plc, wiodący dystrybutor produktów IT na wschodzących rynkach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki wzmacnia dywizję produktów własnych. Spółka powołała Pana Petera Edingera na stanowisko Wiceprezesa Wykonawczego ds. sprzedaży detalicznej i marketingu w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce. Będzie on odpowiedzialny za zarządzanie sprzedażą  i marketingiem oraz strategię wzrostu marek własnych ASBISc – Canyon i Prestigio.

“Powołanie Petera na stanowisko Wiceprezesa Wykonawczego ds. Sprzedaży detalicznej i marketingu w Europie jest częścią naszego planu mocnego rozwoju sprzedaży marek własnych, jako części szerszej strategii dywersyfikacji przychodów i wzrostu rentowności. Jednym z zadań Petera będzie ekspansja i obecność rynkowa z naciskiem na Europę Zachodnią. Jego szerokie doświadczenie, dotychczasowe działania oraz solidne umiejętności w zakresie relacji z klientem pozwolą pozycjonować marki Canyon i Prestigio jako mocnego dostawcę szerokiej gamy produktów IT i elektroniki użytkowej - co pozwoli temu segmentowi na sukces na poziomie przychodów i marż. Czujemy, że ze swoim doświadczeniem Peter przyniesie dla ASBISc olbrzymią wartość.”mówi Siarhei Kostevitch, CEO Przewodniczący Rady Dyrektorów ASBISc Enterprises PLC.

"To doskonały moment aby dołączyć do Grupy ASBIS, ponieważ firma jest teraz nawet silniejsza niż przed światowym kryzysem finansowym, a rynek daje więcej możliwości dobrym dostawcom. Naszym celem jest zapewnienie doskonałej proporcji pomiędzy funkcjonalnością i designem dla klientów, a zyskownością dla firmy. Na wyższym poziomie, chcemy zwiększyć przychody z marek własnych - Prestigio i Canyon – tak aby w ciągu 2-3 lat ich udział w całkowitych przychodach ASBISc wzrósł z ok. 5 procent dziś do ok. 10 procent.” mówi said Peter Edinger, Wiceprezes Wykonawczy ds. sprzedaży detalicznej i marketingu w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce, ASBISc Enterprises PLC.

Peter Edinger ma 55 lat. Pełnił szereg wyższych funkcji kierowniczych w działających na całym świecie firmach technologicznych i branżowych. Przez dwa lata był Wiceprezesem ds. sprzedaży w regionie EMEA w firmie Western Digital. Wcześniej przez 11 lat pracował dla ATI Technologies (w tym ponad 4 lata jako Wiceprezes/Dyrektor Zarządzający dla regionu EMEA). Pełnił również wyższe funkcje kierownicze w firmach Sanyo, NEC i Media Vision. 

 

Aby uzyskać więcej informacji, prosimy o kontakt:

Daniel Kordel, ASBISc Enterprises PLC, Investor Relations
Tel. +00 357 99 633 793
Tel. +48 509 020 021
E-mail: d.kordel@asbis.com

Costas Tziamalis, ASBISc Enterprises PLC, Investor Relations
Tel. +00 357 25 857 000
E-mail: costas@asbis.com

 

ASBIS Enterprises Plc ma siedzibę na Cyprze i specjalizuje się w dystrybucji sprzętu i oprogramowania komputerowego, rozwiązań mobilnych, komponentów i peryferiów, a także szerokiej gamy produktów informatycznych i urządzeń cyfrowych. Spółka założona w roku 1995, jest obecny w Europie Środkowo-Wschodniej, krajach nadbałtyckich, krajach byłego Związku Radzieckiego, na Bliskim Wschodzie i w Afryce Północnej, prowadząc sprzedaż w 75 krajach świata. Grupa dystrybuuje produkty wielu producentów, a także produkuje i sprzedaje produkty pod markami własnymi: Prestigio (monitory LCD, laptopy, pamięci zewnętrzne, oprawione w skóre akcesoria USB, urządzenia GPS itp.) i Canyon (odtwarzacze MP3, produkty sieciowe i inne urządzenia peryferyjne). ASBIS posiada podmioty zależne w 27 krajach, zatrudnia ponad 1 000 osób i zaopatruje 30 tysięcy klientów. Od października 2007 roku Spółka jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie pod symbolem ASB (ASBIS).

Więcej informacji na stronie internetowej Spółki, pod adresem: www.asbis.com

Disclaimer: The information contained in each press release posted on this site was factually accurate on the date it was issued. While these press releases and other materials remain on the Company's website, the Company assumes no duty to update the information to reflect subsequent developments. Consequently, readers of the press releases and other materials should not rely upon the information as current or accurate after their issuance dates.