ASBIS DALEJ ROZWIJA PORTFEL LUKSUSOWYCH PRODUKTÓW HI-FI I PODPISUJE UMOWĘ Z DEVIALET

Listopad 14, 2023

ASBIS DALEJ ROZWIJA PORTFEL LUKSUSOWYCH PRODUKTÓW HI-FI I PODPISUJE UMOWĘ Z DEVIALET

KOMUNIKAT PRASOWY. Limassol, Cypr; Warszawa, Polska; 14 listopada 2023 r.

ASBISc Enterprises Plc, wiodący dystrybutor z wartością dodaną, deweloper i dostawca produktów, rozwiązań i usług ICT oraz IoT na rosnących rynkach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA), rozszerza portfel wysokiej jakości, luksusowych produktów Hi-Fi podpisując umowę dystrybucyjną z francuską firmą Devialet.

Umowa obejmie 22 kraje, w tym jedne z największych rynków Grupy z TOP10 takie jak Kazachstan czy Gruzja, ale też rynki bardzo dobrze rozwijające się w strukturze Grupy jak m.in. Armenia Azerbejdżan, Tadżykistan, Turkmenistan, Kirgistan i Uzbekistan oraz Węgry, Bułgaria, Litwa, Łotwa, Estonia, Chorwacja i Słowenia, Serbia, Kosowo, Czarnogóra, Albania, Bośnia i Hercegowina, Republika Macedonii Północnej, Republika Mołdawii.

Jest to kolejna, po Bang & Olufsen, Loewe, We by Loewe, oraz JBL marka prestiżowych produktów Hi-Fi, z którą ASBIS ma podpisaną umowę dystrybucyjną. 

Devialet to firma zajmująca się inżynierią akustyczną, działająca na styku luksusu i najnowocześniejszej technologii. Jej ideą jest połączenie w jednym urządzeniu zalet wzmocnienia analogowego, dzięki czemu konstrukcja ADH (Analog Digital Hybrid), pierwszego na świecie hybrydowego wzmacniacza analogowo-cyfrowego. Wraz z jej rozwojem powstały urządzenia, które w kompaktowych obudowach mieszczą układy zoptymalizowane pod kątem odtwarzania muzyki cyfrowej, przy jednoczesnym zachowaniu możliwości współpracy z wciąż chętnie wykorzystywanym analogowymi źródłami dźwięku. Dzięki temu Devialet stał się rozwiązaniem, który może zastąpić cały system Hi-Fi. O doskonałości urządzeń tej marki świadczą liczne międzynarodowe nagrody, a także entuzjastyczne recenzje w prasie specjalistycznej, potwierdzone najwyższymi ocenami w testach. 

Gama produktów , którą będzie dystrybuował ASBIS, obejmuje wszystkie segmenty audio, w tym produkty z najwyższej półki, takie jak wzmacniacze z Expert Pro, głośniki bezprzewodowe z kultowymi Phantom I i II, słuchawki douszne z Gemini II, soundbary z uniwersalnym Devialet Dione i przenośne głośniki z adaptacyjnym dźwiękiem stereo 360° Devialet Mania. 

Jesteśmy bardzo dumni i entuzjastycznie nastawieni do współpracy z partnerem takim jak ASBIS, aby wzmocnić i rozwijać naszą markę w regionie. Wiedza i struktura organizacyjna ASBIS umożliwią wielu ludziom odkrywanie i doświadczanie naszych najnowszych innowacji i produktów” – powiedział Florian des Garets, dyrektor generalny na region EMEA w Devialet

Jesteśmy bardzo zadowoleni z rozszerzenia portfolio ASBIS o produkty tak rozpoznawalnej na świecie firmy Devialet. To partnerstwo umożliwi nam zaoferowanie naszym klientom szerokiej gamy produktów audio o wyjątkowej jakości i wydajności, w tym głośników, wzmacniaczy i słuchawek. Jesteśmy pewni, że nasi klienci odniosą ogromne korzyści z tej współpracy, ponieważ będą mieli dostęp do najnowszych i najbardziej zaawansowanych rozwiązań audio na swoich rynkach. Ponadto jesteśmy przekonani, że ta współpraca jeszcze bardziej ugruntuje naszą pozycję jako wiodącego dostawcy innowacyjnych rozwiązań technologicznych” – powiedział Vladimir Linkevich, dyrektor ds. rozwoju biznesu w Grupie ASBIS.

Więcej informacji mediom udziela:

Iwona Mojsiuszko
8Sense Public Relations
Tel. +48 502 344 992
E-mail: iwona.mojsiuszko@8sensepr.pl 

O ASBIS Enterprises Plc 
ASBIS Group jest wiodącym dystrybutorem z wartością dodaną, deweloperem i dostawcą produktów, rozwiązań i usług ICT oraz IoT na rosnących rynkach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA) z lokalnymi operacjami w Europie Środkowo-Wschodniej, republikach bałtyckich, krajach byłego Związku Radzieckiego, Bliskiego Wschodu i Afryki Północnej. 

Działalność ASBIS opiera się na trzech filarach:
1. Dystrybucji sprzętu i oprogramowania komputerowego stosowanego przez klientów w biurach i ośrodkach przetwarzania danych, jak również elektroniki użytkowej poprzez:
         a.     Sieci detaliczne i sklepy internetowe
         b.     Resellerów współpracujących z małymi i średnimi przedsiębiorstwami
         c.      Bezpośrednio do dużych przedsiębiorstw.
2. Pełnym zakresie działalności w obszarze produktów najwyższej światowej klasy – od naukowej działalności badawczo-rozwojowej poprzez projektowanie i inżynierię, tworzenie oprogramowania i firmware, aż po produkcję i marketing produktów i rozwiązań IT i obsługujących internet rzeczy (IoT) pod markami własnymi
         a.     Aeno (inteligentne urządzenia domowe z sektora małego AGD).
         b.     Canyon (inteligentne zegarki, power banki, akcesoria do komputerów i urządzeń mobilnych)
         c.     Cron Robotics (budowa własnych rozwiązań w segmencie robotyki, w tym cobotów)
         d.     Lorgar (akcesoria do gier oraz przesyłania strumieniowego)
         e.     Perenio (platforma IoT, routery IoT, aplikacje i urządzenia peryferyjne dla inteligentnego biura/domu, inteligentnego zdrowia).
         f.     Prestigio (inteligentne urządzenia i akcesoria, innowacyjne rozwiązania dla biznesu i edukacji itp.)
         g.     Prestigio Solutions (innowacyjne rozwiązania technologiczne dla biznesu i segmentu edukacji)
3. Kompleksowych projektach sprzedaży rozwiązań do dużych przedsiębiorstw za pośrednictwem rozbudowanych sieci Integratorów Systemów i Resellerów Wartości Dodanej. 

ASBIS powstał w 1990 roku na Białorusi, w 1995 roku Spółka została zarejestrowana na Cyprze i od tego czasu prowadzi działalność z tego kraju. Firma posiada 2 główne centra dystrybucyjne na świecie zlokalizowane w Czechach i Zjednoczonych Emiratach Arabskich oraz 2 regionalne centra dystrybucyjne (Gruzja, RPA), filie w 34 krajach, ponad 2 200 pracowników i około 20 000 aktywnych klientów w 60 krajach na całym świecie. W 2022 roku Grupa zrealizowała sprzedaż na poziomie blisko 2,7 mld USD.

Nowości i więcej informacji można znaleźć na stronie: www.asbis.com

Disclaimer: The information contained in each press release posted on this site was factually accurate on the date it was issued. While these press releases and other materials remain on the Company's website, the Company assumes no duty to update the information to reflect subsequent developments. Consequently, readers of the press releases and other materials should not rely upon the information as current or accurate after their issuance dates.