Sierpień był trzecim, po marcu i lutym, miesiącem o najwyższej sprzedaży w tym roku. Krajami o najwyższych przychodach były: Kazachstan, Ukraina i Zjednoczone Emiraty Arabskie, natomiast Słowacja plasowała się tuż za tymi krajami, na czwartym miejscu.
Sprzedaż w Polsce kształtuje się wciąż na bardzo wysokim poziomie. W sierpniu polska spółka wypracowała bardzo wysoki wzrost o 30% w porównaniu do analogicznego miesiąca ubiegłego roku.
„ASBIS bardzo mocno pracuje nad rozwojem swojej sprzedaży, czego wynikiem jest trzeci najlepszy sprzedażowo miesiąc w tym roku. To bardzo dla nas ważne, ponieważ wciąż widzimy wpływ „szarej strefy” na nasze wyniki w Kazachstanie. Bazując jednak na naszym ponad 30-letnim doświadczeniu i szerokim pokryciu geograficznym jesteśmy w stanie ten wpływ zminimalizować. Wciąż mocno rozwijamy sprzedaż w RPA oraz operacje spółki Breezy, która podpisała niedawno bardzo ważny kontrakt w Polsce – rozpoczęła współpracę z liderem w sprzedaży elektroniki i sprzętu AGD w Polsce – RTV EURO AGD. Bardzo nas cieszy to partnerstwo, dzięki któremu coraz więcej osób w Polsce będzie miało możliwość skorzystać z oferty zamiany swojego starego urządzenia na nowe, nie tylko oszczędzając konkretne kwoty ale przede wszystkim wspierając zrównoważone podejście do elektroniki użytkowej i gospodarki w obiegu zamkniętym. Jest to obecnie bardzo ważny trend i jesteśmy dumni, że ASBIS w nim uczestniczy” – powiedział Serhei Kostevitch, Prezes Grupy ASBIS.
„Niedawno zadebiutował nowy model iPhone’a, który wszedł we wrześniu do sprzedaży na czterech naszych rynkach: w Ukrainie, Gruzji, Azerbejdżanie i Mołdawii. Na kolejnych naszych rynkach zadebiutuje on w najbliższych tygodniach” – dodał Serhei Kostevitch.
Disclaimer: The information contained in each press release posted on this site was factually accurate on the date it was issued. While these press releases and other materials remain on the Company's website, the Company assumes no duty to update the information to reflect subsequent developments. Consequently, readers of the press releases and other materials should not rely upon the information as current or accurate after their issuance dates.