ASBIS WPROWADZA NA RYNEK INTELIGENTNĄ MARKĘ AENO

Grudzień 06, 2021

AENO

ASBIS WPROWADZA NA RYNEK INTELIGENTNĄ MARKĘ AENO

KOMUNIKAT PRASOWY - Limassol, Cypr; Warszawa, Polska; 2 grudnia 2021 r.

ASBISc Enterprises Plc, wiodący dystrybutor z wartością dodaną, deweloper i dostawca produktów, rozwiązań i usług IT oraz IoT na rosnących rynkach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki, wprowadza na rynek nową markę inteligentnych urządzeń domowych – AENO. Będą to produkty z segmentu małego AGD zaprojektowane w idei „smart home”, których zadaniem będzie podniesienie naszej jakości życia i wygody dnia codziennego. Produkty te łączą w sobie łatwość użytkowania, funkcjonalność oraz nowoczesny design. ASBIS, jako Firma Świadoma Klimatycznie, zadbał również o ekologiczne aspekty marki, wykluczając plastik z opakowań tych produktów.

AENO będzie sprzedawane w czołowych sklepach ze sprzętem AGD we wszystkich krajach, w których działa ASBIS. W grudniu 2021 r., z szerokiego wachlarza zaprojektowanych urządzeń z oferty AENO, na rynek wprowadzone zostały następujące produkty: oczyszczacze powietrza, mopy parowe, elektryczne grille, blendery, czajniki, zrobotyzowane odkurzacze oraz odkurzacze ręczne typu handstick. Można je już kupić w następujących krajach: Czechy, Rumunia, Ukraina, Rosja i Białoruś. Pełna gama produktów pojawi się w I-II kw. 2022 r. W Polsce będą one dostępne w ciągu najbliższych kwartałów. 

„Innowacje są w naszym DNA. Jesteśmy firmą, która wciąż wprowadza nowe innowacyjne produkty z sektora IT. Widząc rosnące zapotrzebowanie na urządzenia ułatwiające nam codzienne życie i poprawiające jego wygodę, postanowiliśmy wzmocnić portfolio naszych produktów o nową markę inteligentnych urządzeń domowych – AENO. Tym samym otwieramy się na zdobywanie rynku w tym sektorze. Mamy wieloletnie doświadczenie w dystrybucji IT oraz niezwykle silną pozycję na naszych rynkach, dlatego do sprzedaży produktów AENO będziemy wykorzystywać kanały, które już bardzo dobrze znamy. To jeden z czynników sukcesu, który mamy pod kontrolą” –powiedział Serhei Kostevitch, Prezes Zarządu ASBIS Enterprises Plc.

Misją marki AENO jest zwiększanie dostępności inteligentnych technologii, przejmowanie codziennej rutyny i zmniejszanie ciężaru prac domowych. To umożliwia bardziej satysfakcjonujące życie, wolny czas dla rodziny i przyjaciół, samorozwój i kreatywność. Dzięki inteligentnym urządzeniom AGD marki AENO klient mniej czasu poświęci na prace domowe, a więcej na rzeczy, które naprawdę lubi.

Kluczowe wartości marki AENO:

  • Innowacja w każdym produkcie – w rozwoju produktów wybierane są najlepsze dostępne technologie we wszystkich kategoriach.
  • Łatwość obsługi i funkcje, których najbardziej oczekują konsumenci. Wszystkie urządzenia są intuicyjne w obsłudze.
  • Ekologiczne podejście w doborze materiałów do pakowania, bez użycia plastiku.
  • Niezawodność to podstawowa wartość. Marka udziela 2 letniej gwarancji na swoje produkty.
  • Uczciwość w cenie – konsument nie powinien przepłacać za markę. 

Portfolio produktów marki AENO obejmuje szeroki wachlarz urządzeń w kluczowych obszarach użytkowania:

  • zdrowy mikroklimat (oczyszczacze i nawilżacze powietrza);
  • sprzątanie, pielęgnacja domu i odzieży (odkurzacze robotyczne, odkurzacze ręczne, mopy parowe, parownice do odzieży);
  • gotowanie (czajniki, grille elektryczne, blendery, piekarniki elektryczne, urządzenia do gotowania metodą Sous-Vide, zgrzewarki próżniowe);
  • higiena osobista, dobre samopoczucie (elektryczne szczoteczki do zębów i irygatory). 

„Ideą marki AENO jest zwiększenie dostępności inteligentnych urządzeń, które sprawią, że nasz dom stanie się strefą relaksu, samorozwoju i przyjemności. Gdy inteligentne urządzenia zadbają o zdrową przestrzeń wypełnioną czystością i świeżym powietrzem oraz pomogą w przygotowaniu pysznego i zdrowego jedzenia, my możemy zająć się rodziną, przyjaciółmi, własnymi pasjami czy wypoczynkiem. Zależy nam na oferowaniu naszym klientom produktów najwyższej jakości, które łączą w sobie łatwość użytkowania, funkcjonalność i design” – powiedziała Nataliya Grishina, Dyrektor ds. Marketingu Marek Asbis w ASBIS Enterprises Plc. 

Więcej informacji mediom udziela:

Iwona Mojsiuszko
8Sense Public Relations
Tel. +48 502 344 992
E-mail:iwona.mojsiuszko@8sensepr.pl

 

O ASBIS Enterprises Plc 
ASBIS Group jest wiodącym dystrybutorem z wartością dodaną, deweloperem i dostawcą produktów, rozwiązań i usług IT oraz IoT na rynkach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA) z lokalnymi operacjami w Europie Środkowo-Wschodniej, republikach bałtyckich, krajach byłego Związku Radzieckiego, Bliskiego Wschodu i Afryki Północnej. 

Działalność ASBIS opiera się na trzech filarach:
1. Dystrybucji sprzętu i oprogramowania komputerowego stosowanego przez klientów w biurach i ośrodkach przetwarzania danych, jak również elektroniki użytkowej poprzez:
         a.     Sieci detaliczne i sklepy internetowe
         b.     Resellerów współpracujących z małymi i średnimi przedsiębiorstwami
         c.      Bezpośrednio do dużych przedsiębiorstw.
2. Pełnym zakresie działalności w obszarze produktów najwyższej światowej klasy – od naukowej działalności badawczo-rozwojowej poprzez projektowanie i inżynierię, tworzenie oprogramowania i firmware, aż po produkcję i marketing produktów i rozwiązań IT i obsługujących internet rzeczy (IoT) pod markami własnymi
         a.      Prestigio (inteligentne urządzenia i akcesoria, innowacyjne rozwiązania dla biznesu i edukacji itp.)
         b.     Canyon (inteligentne zegarki, power banki, akcesoria do komputerów i urządzeń mobilnych)
         c.      Perenio (platforma IoT, routery IoT, aplikacje i urządzenia peryferyjne dla inteligentnego biura/domu, inteligentnego zdrowia).
3. Kompleksowych projektach sprzedaży rozwiązań do dużych przedsiębiorstw za pośrednictwem rozbudowanych sieci Integratorów Systemów i Resellerów Wartości Dodanej. 

ASBIS powstał w 1990 roku na Białorusi, w 1995 roku Spółka została zarejestrowana na Cyprze i od tego czasu prowadzi działalność z tego kraju. Firma posiada dwa główne centra dystrybucyjne zlokalizowane w Czechach i Zjednoczonych Emiratach Arabskich, filie w 27 krajach, ponad 2 000 pracowników i około 20 000 aktywnych klientów w 56 krajach na całym świecie. W 2020 roku Grupa zrealizowała rekordową sprzedaż na poziomie prawie 2,4 mld USD. 

Akcje Spółki są notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie od października 2007 r. pod symbolem „ASB” (ASBIS). 

Nowości i więcej informacji można znaleźć na stronie: www.asbis.com

O AENO 

AENO to młoda, dynamiczna marka inteligentnych urządzeń domowych, intuicyjna w obsłudze, nowoczesny design i tworzona z wykorzystaniem najlepszych dostępnych technologii. Misją AENO jest zwiększanie dostępności inteligentnych technologii, przejmowanie codziennej rutyny i zmniejszanie ciężaru prac domowych. 

Rodzina produktów obejmuje: oczyszczacze powietrza, nawilżacze, roboty odkurzające, odkurzacze ręczne, mopy parowe, parownice do odzieży, czajniki, grille elektryczne, blendery, piekarniki elektryczne, produkty do gotowania w metodzie Sous-Vide, zgrzewarki próżniowe, elektryczne szczoteczki do zębów i irygatory itp. 

Portfolio produktów będzie systematycznie uzupełniane o nowe kategorie poszukiwane przez klientów. 

 Nowości i więcej informacji można znaleźć na stronie: www.aeno.com

 

Disclaimer: The information contained in each press release posted on this site was factually accurate on the date it was issued. While these press releases and other materials remain on the Company's website, the Company assumes no duty to update the information to reflect subsequent developments. Consequently, readers of the press releases and other materials should not rely upon the information as current or accurate after their issuance dates.